Borging, de kroon op elk geslaagd verbetertraject
Verandering op gang brengen is één. Daadwerkelijke verbeteringen realiseren is twee. Maar die verbeteringen borgen, zodat ze blijvend zijn en een vruchtbare bodem vormen voor nieuwe verandering en verbetering? Voor ons is dat de kroon op elk verandertraject. Wij noemen het: borging.
Wat wij bieden op het gebied van borging:
-
Het verankeren van verbeteringen in zowel structuur (organisatie) als cultuur (gedrag)
-
Ondersteuning bij de heldere presentatie en afhechting van verbeterstappen
-
Ondersteuning bij de handhaving van vernieuwingen na afronding van een project
-
Begeleiding bij de implementatie van ISO, als borgmiddel
-
Outsourcing van KAM-activiteiten met als doel ze veilig te stellen
Ontdek meer over ISO of KAM of neem vrijblijvend contact met ons op!
Kwaliteitsmanagement
Uit de papierwinkel en
op weg naar de top!
Bij ons betekent kwaliteit managen: weg uit de papierwinkel en samen op reis naar de top. Een kwaliteitsmanagementsysteem zien wij als een (kosten)efficiënte, winstgevende manier van werken die ervoor zorgt dat je goede producten en diensten levert en klanten en eigen personeel tevreden stelt. Doelen die vanuit ISO-kwaliteitsmanagement vaak naar voren komen zijn onder meer:
-
Betrokken medewerkers
-
Win-win relatie met leveranciers
-
Klantgerichtheid
-
Gestroomlijnde processen
-
Een systeemgerichte benadering van managen
-
Besluitvorming op basis van feiten
-
Leiderschap
-
Continue verbetering