top of page

Onze Kernwaarden sturen onze Keuzes

Ze dragen ook bij aan de ‘klik’ die we met onze klanten en medemensen hebben…

1) De ideale organisatie is van iedereen   

De ideale organisatie biedt álle betrokkenen goede resultaten. En dat zonder schadelijke neveneffecten: de structuur biedt steun en groeiruimte aan de cultuur, de cultuur respecteert en profiteert van de structuur.

2) Boventalligheid bestaat niet
Mensen die zichzelf en de ander met openheid, respect en (gelijk)waardigheid tegemoet treden, zullen blijven leren en (mee)veranderen. Daarmee helpen ze zichzelf en de organisatie(s) waarvan ze deel uitmaken om te bloeien.

3) Mensen zijn de toekomst
De toekomst hangt uiteindelijk niet af van processen, geldstromen, structuren of zelfs robots, maar van de mensen erachter.

4) Wat je zaait, zul je oogsten
Zet je vakmanschap en energie voor de volle 100% in voor je klant of collega, buig zo flexibel mogelijk mee met zijn wensen en behoeften zonder het doel uit het oog te verliezen, dan volgen resultaten en opbrengsten vanzelf.

5) Succes betekent: de ander succesvol maken
Succes voor ons is je klant en zijn medewerkers de tools geven waarmee ze zich zelfstandig en vanuit eigen creativiteit verder kunnen ontwikkelen. Zodat zij weer anderen kunnen ondersteunen.

Benieuwd hoe dit in de praktijk werkt?

bottom of page