Borging van kwaliteit

Borging, de kroon
op elk geslaagd verbetertraject

Verandering op gang brengen is één. Daadwerkelijke verbeteringen realiseren is twee. Maar die verbeteringen borgen, zodat ze blijvend zijn en een vruchtbare bodem vormen voor nieuwe verandering en verbetering? Voor ons is dat de kroon op elk verandertraject. Wij noemen het: borging.

Wat wij bieden op het gebied van borging

  • Het verankeren van verbeteringen in zowel structuur (organisatie) als cultuur (gedrag)
  • Ondersteuning bij de heldere presentatie en afhechting van verbeterstappen
  • Ondersteuning bij de handhaving van vernieuwingen na afronding van een project
  • Begeleiding bij de implementatie van ISO, als borgmiddel
  • Outsourcing van KAM-activiteiten met als doel ze veilig te stellen

Ontdek meer over ISO of KAM of neem vrijblijvend contact met ons op!

Kwaliteitsmanagement

Uit de papierwinkel en op weg naar de top

Bij ons betekent kwaliteit managen: weg uit de papierwinkel en samen op reis naar de top. Een kwaliteitsmanagementsysteem zien wij als een (kosten)efficiënte, winstgevende manier van werken die ervoor zorgt dat je goede producten en diensten levert en klanten en eigen personeel tevreden stelt. Doelen die vanuit ISO-kwaliteitsmanagement vaak naar voren komen zijn onder meer:

  • Betrokken medewerkers
  • Win-win relatie met leveranciers
  • Klantgerichtheid
  • Gestroomlijnde processen
  • Een systeemgerichte benadering van managen
  • Besluitvorming op basis van feiten
  • Leiderschap
  • Continue verbetering

Uitbesteding KAM-zorg

Up-to-date zijn én blijven wat betreft wet- en regelgeving rondom Kwaliteit, Arbeidsomstandigheden (Arbo) en Milieu.  KAM-zorg zonder kopzorgen, zo dat u kunt doen, wat u moet doen!

ISO-Lean

Kwaliteit borgen én zichtbaar maken. De wendbaarheid van LEAN management zorgt voor continue verbetering, met ISO-certificatie laat je aan klanten zien dat je kwaliteit op peil is en blijft.

LEAN

Kwaliteit borgen én zichtbaar maken. De wendbaarheid van LEAN management zorgt voor continue verbetering, met ISO-certificatie laat je aan klanten zien dat je kwaliteit op peil ...